Szőrteleníti magát a Gucci

0

Figyelem! Ez a cikk jóval a Revolife indulása előtt keletkezett, és archiválási céllal került az oldalra. A benne szereplő információk esetleg elavultak lehetnek.

A luxuskivitelű feleségek kedvenc játszótere, az olasz székhelyű Gucci 2018-tól kezdve kivezeti az állati szőrméből készült termékeit a piacról.

A döntés hátterében két tényező áll. A szintén olasz Armani már tavaly bejelentette a szőrmeruhák kivonását, emellett a 2015-ben érkezett kreatív igazgató, Alessandro Michele is kampányolt az igazgatóságnál az ügy érdekében.

Marco Bizzarri, a Gucci elnöke boldogan mondott igent Michele ötletére, hiszen a cég minden más szempontot háttérbe helyezve preferálja a fenntarthatóságot és a szervezet tagjainak közös értékrendjébe helyezett bizalmat.

A változtatással párhuzamosan a Gucci csatlakozik a mintegy 40 szervezetet magába tömörítő Szőrmementes Egyesülethez is. A raktáron maradt készleteket az elkövetkező időszakban aukciók keretében értékesítik, a bevételt állatvédelmi szervezeteknek adományozzák, mint a Humane Society International vagy a LAV.