Jerry Springer és Vágó István halála nem pusztán a maguk képviselte – utólag elmondhatjuk, hogy roppant káros – műsorszámok és szórakoztatási formák múlt időbe jutását idézte elő: komplett médiatörténeti éra zárult le a két ikonikus műsorvezető távoztával.

Jerry Springer alig néhány hónappal halála előtt bevallotta, hogy jelentős mértékben hozzájárult az amerikai kultúra hanyatlásához. Showműsorában, mely 1990-től 2018-ig futott, hétköznapi embereket állítottak kamera elé, akik olykor meglehetősen botrányos cselekvések közepette folytatták le személyes sérelmeik ország-világ elé tárását. Nem véletlenül csenghet sokak fülében ismerősként a koncepció: a kis hazánkban futott Mónika Show hajszál pontosan Jerry Springer koncepcióját nyúlta le, s adoptálta azt a magyar viszonyokra.

Ezt a mintegy három évtizeden át regnáló érát úgy jellemezhetnénk, hogy a kollektív szellemi sötétség kora. Gyakorlatilag mindenki elhitt mindent, amit a tévében, újságokban és a fősodratú média egyéb nyálkás polipcsápjain elé pakoltak. A csatornák színfalai mögött ténykedő bábjátékosok, írók, producerek megkérdőjelezhetetlen atyaúristenekként tömködték le torkunkon ama információkat, legyenek azok akármilyen tévesek vagy egyenesen hazugok, melyeket kötelező érvénnyel mint univerzális igazságokat fogadtunk el.

Amennyiben a médiatörténetet leszűkítjük a hazai szereplőkre, a 90-es évek második felét nevezhetjük az emberi elme és lélek tévé, rádió, sajtó általi birtokba vétele tetőpontjának. 1997-ben rajtoltak el az első, külföldi kézben lévő kereskedelmi médiumok RTL Klub és TV2 néven. A napilapok ideológiai vezérfonalát kizárólagosan a neoliberális hegemónia dominálta. A rádiók egyre inkább vetették le magukról az évtized első felének változatos underground kultúráját, s tűzték műsorra a kétóránként ugyanazon sorrendben rotálódó monoton nyálas slágerek profitmaximáló programvonalát.

Az első évtizedben néhány rögvest kiközösített huhogótól eltekintve senkinek nem volt mersze, de még puszta indítéka sem megkérdőjelezni a részére közvetített valóság-narratívát. Amit a tévé mond, felsőbbrendű az Isten kinyilatkoztatásánál, az újságírók által papírra hányt betűhegyek pedig mint szentírások befolyásolták komplett generációk gondolkodásmódját.

Szép kis kalandot járt be, míg kemény három évtized alatt eljutott a fősodratú propaganda a totális hegemóniától a teljes irrelevanciáig, ám az utolsó szögeket – mi felébredettek sem gondoltuk volna – az általuk csillagos égig fújt COVID-riogatás verte a hivatalos média koporsójába.

2020 elején a komplett fősodratú propaganda kezdett minden ágyúval a hatalmas szenzációnak ígérkező COVID-járványra tüzelni, melynek betetőződésétől azt várták, a komplett emberiség pitiző kis kutyusokként szaladgál vissza nyalogatni a tekintélyüket vesztett álhírgyárak bokáját. A képlet roppant egyszerű: ha karhatalmilag írják elő a véletlenszám-generátorral előállított fertőzési és halálozási statisztikák napi szintű szorgos vizslatását, minden médium, mely a témával kiemelten foglalkozik osztozkodhat a gerjesztett riadalom keletkeztette busás bevételeken.

2020 során úgy is tűnt, hogy ragyogóan beválik a mesterterv. A rémhírterjesztő propagátumok hullámzó erejű, ám tendenciózusan egyre súlyosabb járványhullámokról értekeztek. A folyamat nyomán a milliárdosok 6 hónap forgásán belül visszanyerték a lezárások keltette sokkhatás következtében elvesztett vagyonukat, a köznép pedig legutolsó fillérnyi összekuporgatott pénzén is gyilkos maszkokat, káros fertőtlenítőket, hasznavehetetlen teszteket vásárolt aranyáron.

propaganda_parodia

Busás megtérüléssel kecsegtető üzleti modell épült a COVID-riadalom meglovaglására. Mivel a karantén végett mindenki kényszerűen otthon dekkolt, hirtelen több millió olvasót és nézőt, ennek nyomán rekord reklámbevételeket és maguk felé szegezett figyelmet nyertek a propagátumok. Úgy tűnt, csakhamar visszaköszön az istenember beszélő fejek aranykora, kiknek köreibe örömmel emelkedtek fel az önnön maguk által celebekké avanzsált virológusok is.

A lelkesedés 2021 első felében is kitartott, sőt mi több, újabb löketett nyerhetett a profitmaximalizáció a megmentő messiás (anti)krisztusi vakcináknak hála.

Az adófizetői eurómilliárdokon beszerzett, nyugtalanítóan bőséges készletek (mindenki testébe jut 7 dózis vakcina) oly magas horderejű pénzforrásokat szabadítottak a rémhírcsatornák fenntartóira, hogy 2021 során a komplett amerikai tévészektort a Pfizer szponzorálta.

2022-ben aztán meglepő hirtelenséggel pukkant ki a lufi: a hivatalos COVID-narratíva totálisan összeomlott, s az erőszakos víruspropagandát folytató rémhírterjesztő médiumok bevételszerzésre alkalmas célközönség nélkül maradtak.

Ahogy az lenni szokott, ideig-óráig kitartott a befőttes üvegbe dobált meg párnacihába varrt korrupciós pénz, újabb egy év elteltével azonban tökéletes bizonysággal állíthatjuk, hogy a komplett álhírterjesztő propagandamédia a csőd szélén táncol.

A válság szele már jó egy éve meglegyintette a turisztikai szektort és a szórakoztatóipari cégeket egyaránt, kik első számú csatlósaivá váltak az egészséges oltatlanok létjogosultságát eltörölni kívánó karhatalmi terroristáknak. A rémhírmédiumok viszont ideig-óráig kezükben tarthattak egy roppant ütős jolly jokert: az emberiség lemészárlásáért cserébe busás támogatásokkal tömködték ki őket az államhatalmak és filantróp milliárdosok egyaránt, melynek révén hangyányit elodázhatták a szükségszerű pusztulás óráját.

fake-news-4881488

Ami késik, az mindennemű fondorlatos trükközés ellenére sem múlik: a fősodratú sajtó a végső haláltusáját vívja.

Kezdődött a folyamat a CNN teljes eljelentéktelenedésével, mely már tavaly le is zajlott: a fél világ elméjét leuraló álhírcsatorna a leggátlástalanabb vakcináci kampányt folytatta le a teljes 2021 során. Ezalatt komplett társadalmi osztályokat démonizált és szégyenített meg, kik merészelték azt mondani, hogy egyedül a volán mögött tán nem kéne kötelező érvénnyel maszkot hordani, illetve három dózis vakcina már tényleg elég lesz a hajdanvolt egészségünk „visszanyerésére”.

Bár a CNN mutatkozott a leggyengébb láncszemnek, s vált a COVID-riogatás első számú vízszintesbe borult dominójává, az igazi Domino Day csak eztán kezdődik.

Az online térben az utóbbi esztendők legjelentősebb médiatermékeit a Buzzfeed és a Vice News reprezentálták, mely propagátumok teljes gőzzel álltak a vakcinafasizmus élére. A két rémhírportál az antiszociális média felfutásának és a Google keresőmotor radikális manipulációjának köszönhette népszerűsége szárnyalását. Gyakorlatilag minden létező hacket bevetettek a látogatottságuk felsrófolására.

propaganda_burn

Oly kiválóan sikerült a lakosság elleni marketing-hadművelet, hogy a Buzzfeed News lehúzhatja a rolót, a Vice Media pedig az egyre inkább elkerülhetetlennek látszó csődeljárásra készíti fel épp a stábot – habár drága nemzetvezetőnk évtizedes cimborája, Soros György utolsó pillanatban bejelentkezett a bajba jutott álhírgyár felvásárlására.

Idehaza érdemes volna a Telexnek felkészülnie egy hasonló jellegű procedúrára, mivel a COVID-ármány időszaka alatt ők prezentálták a legtöbb rémhírt és áltudományos publikációt a megtévesztésben tartott tömegek elé.

Természetesen a transzhumanista újvilágrend-narratíva első számú bástyája, a tévé sem bújhat ki az általa végrehajtott tömegmészárlás következményei alól.

Épp zajlik Amerikában a forgatókönyvírók sztrájkja, aminek köszönhetően late night show-k tömegeit kellett szüneteltetni. Azt hihetnénk, a sztrájk a közvetlen kiváltó oka eme roppant ócska műfaj válságának, ám amennyiben a különféle gazdasági lapokban napvilágot látott kulisszatitkokra hagyatkozunk, a folyamat pusztán fedőakcióul szolgál a válság valós természetének eltakarására, melynek jellege pénzügyi, nem pedig munkajogi.

piggy_bank

A vakációzni kénytelen late night show-k, mint a Tonight Show Jimmy Fallonnal, A Comedy Central napi showműsora, Jimmy Kimmel élő adása, a Stephen Colbert Show és Seth Meyers late night show-ja mind azért szünetelnek, mert gazdasági képtelenségnek bizonyul a további fenntartásuk.

Ezek a förtelmes sátáni koholmányok első számú instrumentumai voltak a halálos vakcinapropagandának, melyek a percenként elhangzó „Pfizer”, „vaccine” és egyéb félelemgerjesztő kifejezések milliónyi néző elméjébe plántálása által rendkívül alaposan feltornászták mind az össznépi rettegés, mind a vérmes vakcinadiktátumnak való engedelmeskedés mértékét.

A jelen írás forrásául szolgáló cikkekben külön kiemelték a Stephen Colbert-féle late night show megszűnését mintegy 28 esztendőt átölelő folyamatos működés után, valamint a James Corden vezette műsor folyamatos veszteségeket halmozó voltát. E két okádmány kiemelkedően gusztustalan módon propagálta a veszélyes vakcinákat és azok megmentő messiásokként beállított előállítóit egyaránt.

Aki nem tudná, miről van szó, emlékeztetőül vessen egy pillantást az alábbi két rövidke klipre. Az első Stephen Colbert hányingerkeltő Vax-Scene jelenete. Ajánlatos megtekintés előtt egy terebélyes zacskót vagy vödröt kézközelbe helyezni, annyira förtelmes a látvány:

James Corden nyálasan szentimentális oltáspropagandája a könnyzacskóinkat is alaposan kifakasztja. Pláne amikor ennek a szánalmas hányadéknak bedőlő oltás-áldozatokra, illetve a vakcináztatásuk óta súlyos mellékhatásokban, krónikus betegségekben, testi-mentális-idegrendszeri leépülésben szenvedőkre gondolunk: