A világ első számú hajléktalan milliárdosa csiribí-csiribá másodpercek leforgása alatt elővarázsolt cirka 45 milliárd dollárt a kalapjából, csak hogy felszabadíthassa az SJW-diktátorok rémuralma alatt sínylődő Twittert.
Musk a zsarnokság megszüntetését ígéri a platformon, miután annak felhasználók által publikált tartalmait rendre szigorú szűrés és tiltogatás alá helyezi a rendszer. Kiváltképp, amennyiben a COVID-dal kapcsolatos „álhírt” vél felfedezni az algoritmizált cenzúragépezet. Arra is szent esküjét helyezi, hogy kidobálja a Twitterről a mesterségesen felpumpált követőszámokat eredményező botokat, melyek az egyes politikai mozgalmak valós támogatottsági szintjének mesterséges felsrófolását végzik a háttérhatalmi agenda kívánalmainak megfelelően.
Érdekes világgal állunk szemben, amikor a pénzügyi harmadik világháború keretében a frontvonalak alakulása a lájkok-megosztások tengelye mentén rendeződik, hol mindkét oldal egyre több mesterséges gépezetet (a korabeli tankoknak, repülőknek, valamint csatahajóknak megfelelő chatbotokat, letapogató és szövegalkotó algoritmusokat) állít hadrendbe az információs vérontás hatékonyabbá tétele érdekében.
Musk nem állna meg a globalista Reichstag bevételénél, hanem egyéni ötletek sokasága révén kívánja a stagnáló platformot új életre sarkallni. Rögtön a felvásárlás napján megfogalmazta ama igényét, hogy a Twitteren marketingelgető cégek fizessenek szépen az általuk szórogatott promóció után. A chatbotok eltüntetését humán authentikáció révén szavatolná, a Twitter, mint közösségi platform belső működésének tisztességét pedig annak nyílt forráskódúvá alakítása révén tenné ellenőrizhetővé a hozzáértő polgárok részére.
Fontos megjegyezni, hogy a Twitter egyelőre nem került száz százalékban Elon Musk kezére, mivel az ehhez szükséges tranzakciók, adminisztrációs folyamatok és papírmunkák tömkelege csak az év végeztével kerülnek teljes mértékben rendezésre.
Bár nem is sejthetjük Musk valódi motivációt a Twitter birtokba vétele mögött, azt kijelenthetjük, hogy pénzügyi érdekek nem igazán játszanak szerepet a folyamatban: a Twitter 2006-os alapításától kezdve egészen 2019-ig, vagyis tizenhárom éven át folyamatosan csak veszteséget termelt.