Lassan teljes egészében kizárja az emberiséget a létezés jogából a globalista terrordiktatúra. Párhuzamosan a testünk birtokba vételére való törekvéseikkel a külvilágban sem hagynának részünkre egyetlen talpalatnyi helyet, melyen életre akár csak nagy vonalakban emlékeztető tevékenységet folytathatnánk.
EU-s direktíva alapján az idei nyártól kezdve minden autót kötelező felszerelni egy repülőgépek esetén már ismerős objektumnak számító fekete dobozzal. A törvénykezés alól nincs kibúvó, minden újonnan forgalomba állított autó meg kell, hogy kapja a jármű vezetési adatait rögzítő készüléket.
A fekete doboz minden mozzanatunkat adathordozóra vési, többek közt a sebességünket (akár másodpercekre lebontva), fékezési, kormányzási manővereinket, de még annak tényét is, hogy bekötöttük-e a biztonsági övünket, illetve az akció még elindulás előtt történt-e.
A fekete dobozokat rögvest összekötnék egy műholdas ellenőrző rendszerrel, mely első körben figyelmeztetné a sofőrt mondjuk sebességtúllépésre, de nem akadályozná meg azt (az majd a második fázisban kerül bevezetésre).
Azt is ígérik, hogy az adatközlés teljesen anonim lesz, illetve kizárólag a hatóságok kapnának jogosultságot a hozzáféréshez, biztosító társaságok nem. Mindez persze annyira szép ígérvény, hogy valószínűleg meg is marad annak, hiszen a tulaj úgysem tudja majd ellenőrizni, miféle adatokat közvetít ki róla az antenna.
Az önvezető autók bevezetésére tett kudarcos kísérletek nyomán egyelőre kénytelenek a hatóságok volán mögé engedni a tulajdonosokat, ám a járművük feletti birtoklási jogot egyre inkább elvesztik majd, mely folyamat összhangban van a bevezetni kívánt nagy újraindítás programjával, benne a szociális kreditrendszer nedves vágyálmával.
A későbbiekben nem pusztán a sebességkorlátok betartására lesz kényszeríthető az autós az 5G wifi által, hanem távirányítással leállíthatóvá válik a jármű, illetve megakadályozható, hogy a tulajdonos beszállhasson autójába vagy elindíthassa azt. Ugyanígy az is elérhető mondjuk egy sikeres hackelési kísérlet révén, hogy a fék egész véletlen meghibásodjon, vagy a kormány félreránduljon mondjuk egy kósza fa vagy sziklaszirt irányába, és a létrejött halálos baleset az autós figyelmetlenségének legyen betudható.